Povinně zveřejňované informace
Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky
č. 515/2020 Sb.
1. Oficiální název
Domov NaNovo, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Zřizovatel:
Moravskoslezský kraj
Základní účel zřízení: Hlavním účelem zřízení organizace je účelové poslání spočívající v poskytování sociálních služeb podle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, v souladu s rozhodnutím o registraci, jakož i zajišťování fakultativních činností s poskytováním sociálních služeb souvisejících.
Hlavní činnost: Poskytování sociálních služeb podle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, podle par. § 48 Domov pro osoby se zdravotním postižením, § 51 Chráněné bydlení a § 70 Sociální rehabilitace
3. Organizační struktura
Seznam organizačních složek
Kontakt
Organizační struktura
4. Kontaktní spojení
-
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Poštovní 912
Butovice, 742 13 Studénka
-
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Poštovní 912
Butovice, 742 13 Studénka
-
4.3 Úřední hodiny
Pondělí |
06:30 |
15:00 |
Úterý |
06:30 |
15:00 |
Středa |
06:30 |
15:00 |
Čtvrtek |
06:30 |
15:00 |
Pátek |
06:30 |
15:00 |
-
4.4 Telefonní čísla
Pevná linka: +420 556 403 681
Mobil: +420 731 442 867
-
4.5 Adresa internetové stránky
www.dnanovo.cz
-
4.6 Adresa podatelny
Poštovní 912
Butovice, 742 13 Studénka
Přehled technických nosičů dat, na kterých přijímáme dokumenty v elektronické podobě: USB flash disk
-
4.7 Elektronická adresa podatelny
Elektronická podatelna: info%at%dnanovo.cz
Další elektronické adresy: lukas.spurny%at%dnanovo.cz
-
4.8 Datová schránka
7mgmvmi
5. Případné platby lze poukázat
Číslo účtu: 2112818164/2700
6. IČO
48804860
7. DIČ
CZ48804860 (nejsme plátci DPH)
8. Dokumenty
9. Žádosti o informace
Prostřednictvím elektronické pošty:
info%at%dnanovo.cz
Prostřednictvím datové schránky (IDDS): 7mgmvmi
Podání písemně na adresu sídla organizace
Poštou: Poštovní 912, Butovice, 742 13 Studénka
Osobně: v sídle organizace na výše uvedené adrese
10. Příjem podání a podnětů
Osoba určená k přijímání žádosti a vyřizování stížností, podnětů a oznámení: Lukáš Spurný
Vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitelka organizace, v případě jeho nepřítomnosti přijímá žádosti o poskytnutí informací zástupkyně ředitelky, tazatel obdrží odpověď / vyjádření k žádosti do 15 dnů od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti dle zákona č. 106/1999 Sb. v platném znění, na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní.
11. Předpisy
-
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Zákon č. 108/2006 Sb. o sociálních službách
Vyhláška č. 505/2006 Sb., kterou se provádí zákon o sociálních službách
Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
Zákon č. 2/1993 Sb., listina základních práv a svobod
Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví
Zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
-
11.2 Vydané právní předpisy
12. Úhrady za poskytování informací
-
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Nebyly stanoveny žádné sazby za poskytnutí informací.
-
12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
13. Licenční smlouvy
-
-
13.2 Výhradní licence
V současné době organizace neposkytuje žádné výhradní licence pode §14a odst.4 zákona č. 106/1999Sb.
14. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 SB.
- V roce 2020 nebyly žádné informace požadovány.
- V roce 2021 nebyly žádné informace požadovány.